Subject: FW: LC2295 Pangimetsa elektrivarustus, Umbsaare küla, Võru vald, Võru
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 14:51:09 +0200

From: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 12, 2024 2:34 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC2295 Pangimetsa elektrivarustus, Umbsaare küla, Võru vald, 
Võru

Tere!

Edastan uue lahenduse kooskõlastuseks.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 27. november 2024 11:39
To: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC2295 Pangimetsa elektrivarustus, Umbsaare küla, Võru vald, 
Võru

Tere!

Tänan info eest.

Jään ootama uut lahendust.

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 27, 2024 11:15 AM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC2295 Pangimetsa elektrivarustus, Umbsaare küla, Võru vald, 
Võru

Tere!

Kuna tekkis taaskord 1 probleem Palopealse kinnistuga, edastan Teile hiljem 
uue asendiplaani.

Kinnistuomanik soovis lepingu sõlmimisel natukene teistsugust trassi.

Kuna ma ei ole veel projekti kooskõlastust saanud, ei pea eelnevat projekti 
kooskõlastama. Edastan Teile uue asendiplaani alles siis, kui on 
kinnistuomanikega notariaeg kokku lepitud ning ühtegi probleemi ei ole.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 21. november 2024 08:39
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC2295 Pangimetsa elektrivarustus, Umbsaare küla, Võru vald, 
Võru

Tere!

Edastan uued failid.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 20. november 2024 16:11
To: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC2295 Pangimetsa elektrivarustus, Umbsaare küla, Võru vald, 
Võru

Tere!

Olete Transpordiametile saatnud kooskõlastamiseks Pangimetsa 
elektriliitumise projekti Võru vallas.

Oleme tutvunud saadetud materjalidega ja palume viia sisse parandused 
vastavalt märkustele:

*	Avatud kaeviku (mitte kaabli keskpaigast võtta kaugust) vähim kaugus 
teemaal paikneva kraavi välisnõlvast on min 1,0 m, palun vaadata kaugused 
üle ja vastavalt korrigeerida
*	Lisada seletuskirja lause, et vähim sügavus teemaal ristumisel kraaviga on 
min 1,0 m või vastavalt ristmevälja joonisele/asendiplaanile

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 14, 2024 10:01 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC2295 Pangimetsa elektrivarustus, Umbsaare küla, Võru vald, Võru

Tere!

Seoses trassi muudatustega, edastan projekti uuesti kooskõlastuseks. Palun 
projekt edastada Ruth Koppel‘ile, kuna on tööga juba kursis.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.